کارگردان سریال «خانه امن»: جشن مهر سینمای ایران نیازمند ریل‌گذاری مناسب است 

14:49 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۷۷۵
کارگردان سریال «خانه امن»: جشن مهر سینمای ایران نیازمند ریل‌گذاری مناسب است 
احمد معظمی کارگردان سینما و تلویزیون اشاره به این موضوع که جشن مهر سینمای ایران زمانی می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد و اثرگذار باشد گفت: جشن مهر سینمای ایران نیازمند ریل‌گذاری مناسب است.

احمد معظمی کارگردان سریال‌های امنیتی چون «خانه امن»، «سرجوخه» و «هشت‌پا» در گفت‌و‌گو با میزان و درباره سومین دوره جشن مهر سینمای ایران و اینکه این جشنواره برای قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود مستلزم چه دستور کار و برنامه‌ریزی است، اظهار داشت: لازم است سیاست‌گذاری درستی برای این کار داشته باشیم تا به اهداف خود نزدیک‌تر شویم.

با توجه به اینکه این جشن، رویدادی برای شناساندن فیلمسازان استانی به سطح ملی و تقویت استان‌ها در زمینه تولیدات در سطح ملی است، معظمی در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته استعدادهای پنهان محلی را در عرصه ملی به جامعه بشناساند، گفت: اگر سیاست‌گذاری‌ها درست باشد، مطمئنا در مسیر درستی می‌توانند آن را جلو ببرند. 

معظمی معتقد است: با چنین سیاستگذاری است که می‌توانند استعدادها را به راحتی کشف کنند؛ به شرط این که ریل‌گذاری درست باشد. 


این کارگردان با تاکید بر انتصاب مدیران آگاه به امر سینما در سطح ملی گفت: برای تقویت سینما در بخش‌های مختلف و تقویت رویداد جشن مهر سینمای ایران باید متخصصان درستی را برای این کار بر سر مسئولیت‌ها بگذارند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *